Cum lucrăm?

    1
    Logo Black

    Consultarea și analiza nevoilor

    În prima etapă, efectuăm o consultare cu clientul pentru a stabili tipul de afacere, structura acesteia și specificul activității. Aflam ce servicii sunt necesare pentru a alege abordarea optima in contabilitate, fiscalitate si evidenta de personal. De asemenea, discutăm despre obiectivele, așteptările și cerințele clientului pentru a oferi cele mai potrivite soluții pentru afacerea sa.

    2
    Logo Black

    Înregistrare SRL (dacă este necesar)

    Oferim o gamă completă de servicii pentru înregistrarea SRL în Moldova. Te ajutăm să alegi tipul potrivit de activitate în conformitate cu obiectivele și planurile tale. Oferim suport în înregistrarea la autoritățile fiscale și deschiderea de conturi bancare care se potrivesc cel mai bine nevoilor companiei dumneavoastră.

    3
    Logo Black

    Alegerea regimului fiscal și reglementarea serviciilor

    În funcție de tipul de activitate și de caracteristicile afacerii, ajutăm la alegerea regimului fiscal potrivit (sistem general, sistem simplificat de impozitare sau regim pentru rezidenții Moldova IT Park). Vă explicăm toate avantajele și dezavantajele diferitelor sisteme, astfel încât să puteți lua o decizie în cunoștință de cauză.

    4
    Logo Black

    Colectarea și prelucrarea documentelor primare

    Organizam procesul de colectare a tuturor documentelor necesare: scrisori de trasura, facturi, certificate de finalizare, ordine de plata, contracte si alte documente importante. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la documentație, ne asigurăm că este corectă și conformă cu legea.

    5
    Logo Black

    Calcule contabile și fiscale

    După colectarea documentelor, începe procesul de procesare a acestora, inclusiv înregistrarea în departamentul de contabilitate și înregistrarea tuturor tranzacțiilor. Ne ocupăm de toate aspectele contabilității, inclusiv de contabilitate bancară, de salarizare și fiscală, precum și de pregătirea și transmiterea la timp a rapoartelor.

    6
    Logo Black

    Comunicare și control constant al proceselor

    Asiguram o comunicare constanta cu clientul pe toata perioada de lucru. Puteți oricând să cereți sfaturi, să aflați despre starea raportării dvs. sau să obțineți asistență pentru orice întrebări care apar. Monitorizăm termenele limită pentru depunerea rapoartelor și plățile fiscale pentru a evita penalizările și neînțelegerile.

    7
    Logo Black

    Depunerea rapoartelor și a declarațiilor fiscale

    O etapă importantă este depunerea tuturor declarațiilor și rapoartelor obligatorii către autoritățile fiscale de stat, inclusiv a declarațiilor lunare și anuale, precum și a rapoartelor statistice impuse de lege. Garantăm acuratețea și promptitudinea transmiterii tuturor documentelor necesare.

    8
    Logo Black

    Închiderea lunii și analiza rezultatelor financiare

    În fiecare lună închidem perioada de raportare, întocmim un bilanț și reconciliăm cu contrapărțile dumneavoastră. De asemenea, pregătim toate documentele necesare pentru perioadele ulterioare. Întotdeauna informăm clienții cu privire la rezultatele financiare ale afacerii și obligațiile fiscale.

    9
    Logo Black

    Arhivarea și stocarea documentelor

    La sfârșitul perioadei de raportare, vă garantăm că toate documentele vor fi arhivate în conformitate cu toate standardele de confidențialitate și securitate. Veți putea întotdeauna să accesați datele dvs. contabile la cerere.

    10
    Logo Black

    Asistență în caz de verificări și audit

    Oferim suport deplin in cazul auditurilor fiscale sau ale auditurilor externe. Oferim toate documentele necesare, răspundem la întrebări și sprijinim procesul până la finalizarea acestuia pentru a asigura respectarea tuturor cerințelor legale.

    11
    Logo Black

    Pregătirea și semnarea contractului

    Definim clar gama de servicii oferite astfel incat fiecare detaliu sa corespunda nevoilor dumneavoastra. Contractul stabilește clar obligațiile părților și condițiile de plată, ceea ce elimină orice neînțelegeri. Vă garantăm că toți termenii contractului îndeplinesc pe deplin așteptările ambelor părți și satisfac toate cerințele.

    Contabilitatea pentru LLC este cel mai popular și solicitat tip de serviciu care este comandat. Acesta este o componentă cheie a oricărei afaceri moderne și un instrument eficient pentru gestionarea veniturilor și a cheltuielilor. Asistența profesională în contabilitate pentru SRL vă permite să lucrați în conformitate cu regulile și reglementările stricte stabilite de fiscal și de alte agenții guvernamentale din Moldova. Folosind serviciile calificate Startcontabil, puteți desfășura afaceri în conformitate cu reglementările legale, puteți optimiza cheltuielile companiei, puteți minimiza probabilitatea riscurilor și puteți îmbunătăți planificarea financiară.

    De ce serviciile de contabilitate pentru SRL-uri sunt la mare căutare?

    De ce sunt necesare servicii de contabilitate pentru SRL-uri și de ce această gamă de servicii are o cerere constantă? Faptul este că suportul profesional pentru SRL-uri pe probleme de contabilitate permite:

    • Respectați cu strictețe prevederile legislației în vigoare în Republica Moldova. Fiecare SRL din țara noastră are obligația de a menține evidența contabilă și de a transmite rapoarte la timp. În cazul încălcării intenționate sau accidentale a acestor cerințe, SRL se poate confrunta cu o serie de sancțiuni și amenzi.
    • Economisiți timp și resurse ale antreprenorului care administrează SRL. Startcontabil oferă servicii profesionale de contabilitate pentru persoanele juridice, care vă vor permite să vă concentrați pe deplin pe activitățile dvs. de afaceri de bază. Încredeți-vă sarcinile de contabilitate unor profesioniști cu experiență.
    • Optimizați taxele. Contabilii competenti ai Startcontabil vor studia specificul SRL-ului dumneavoastra si vor selecta tipul optim de sistem de impozitare. Abordarea individuală a Startcontabil vă va asigura că afacerea dvs. este protejată de costurile fiscale nedorite.
    • Reduceți orice riscuri și pericole financiare pentru LLC. Cu sprijinul echipei Startcontabil, puteți delega cu ușurință o serie de sarcini angajaților cu experiență și vă puteți proteja afacerea de problemele financiare. Contabilitatea fiscală structurată corespunzător pentru un SRL vă va permite să desfășurați afaceri mai eficient și să evitați pierderile neașteptate.

     

    Suport contabil pentru SRL-uri: gama cheie de servicii de la Startcontabil

    Contabilitatea profesională pentru o societate cu răspundere limitată cu sprijinul echipei Startcontabil reprezintă o gamă largă de servicii, inclusiv:

    • Configurarea contabilității. În etapa inițială, este extrem de important să construiești un sistem contabil corect și clar, care să respecte pe deplin specificul afacerii tale și reglementările legislației în vigoare.
    • Contabilitatea directă și controlul tuturor tranzacțiilor financiare (interacțiunea cu conturile de încasat și conturile de plătit, monitorizarea fluxului de numerar, contabilizarea veniturilor și cheltuielilor întreprinderii).
    • Intocmirea rapoartelor pentru SRL si depunerea lor la timp la fisc. Contabilii Startcontabil vă vor elibera de nevoia de a pregăti documentele necesare și de a monitoriza termenele limită de depunere a acestora. Delegați această muncă specialiștilor noștri și ocupă-te de dezvoltarea și alte probleme ale managementului LLC.
    • Calculul impozitelor și salariilor pentru angajații enumerați în SRL-ul dvs. Startcontabil este o companie ai cărei specialiști îi poți încredința cu încredere cu munca de optimizare fiscală pentru SRL-uri, precum și cu calculul salariilor și primelor de asigurare. În același timp, puteți fi 100% sigur că nu vor exista plăți în exces sau erori de calcul.
    • Comunicarea cu reprezentanții agențiilor guvernamentale. În cazul inspecțiilor, auditurilor sau solicitărilor speciale, contabilul Startcontabil va putea proteja cu competență interesele SRL-ului dumneavoastră în fața agențiilor guvernamentale.
    • Orice consultații pe probleme de contabilitate pentru întreprinderile mici și mijlocii. Clarificarea unor astfel de probleme permite managerilor companiei să înțeleagă mai bine situația financiară actuală, să ia decizii informate, să planifice dezvoltarea companiei și să optimizeze cheltuielile.

     

    Principalele etape ale lucrului cu firma de contabilitate Startcontabil

    Dacă intenționați să cooperați cu Startcontabil în probleme de comandă de servicii de contabilitate pentru un SRL, vă recomandăm să vă familiarizați în avans cu etapele cheie ale lucrării. Ca exemplu, putem da următorul algoritm:

    • Prima consultație sau cunoștință. În această etapă, se discută în mod tradițional specificul SRL-ului dvs., se implementează o selecție individuală a sistemului fiscal și se convine asupra gamei de servicii relevante pentru dvs.
    • Organizarea sistemului de contabilitate și înregistrarea SRL-ului dumneavoastră la agențiile guvernamentale. Asistență din partea specialiștilor Startcontabil în pregătirea unui pachet de documentație la zi.
    • Contabilitate directa. Specialistii Startcontabil vor monitoriza, inregistra si analiza zilnic tranzactiile financiare ale SRL-ului dumneavoastra pe perioada convenita in contract.
    • Întocmirea rapoartelor și transmiterea acestora către autoritățile competente. Dacă este necesar, cu sprijinul experților Startcontabil, este posibil să se organizeze suport contabil la distanță pentru SRL-uri.
    • Suport expert pentru SRL-uri și consultații pentru manageri și angajați. La efectuarea oricăror modificări la legislația Republicii Moldova sau la identificarea specificului afacerii, contabilii companiei Startincontabil pot oferi clienților consultații complete.

     

    Avantajele comandarii serviciilor de contabilitate pentru SRL de la specialistii Startcontabil

    Cele mai izbitoare avantaje ale cooperării cu Startincontabil în probleme de externalizare a contabilității includ:

    • Nivel ridicat de profesionalism al personalului.
    • Abordare individuală a fiecărei afaceri.
    • Transparența contabilității SRL-ului dvs. și respectarea deplină a reglementărilor legislative în vigoare.
    • Capacitatea de a economisi bugetul companiei (outsourcing-ul vă permite să evitați angajarea unui contabil cu normă întreagă, pregătirea unei stații de lucru suplimentare și plata pentru munca acestuia).
    • Opțiunea de cooperare la distanță cu compania noastră de outsourcing, care este deosebit de convenabilă pentru organizațiile mici.

    FAQ

    Ce regim fiscal să alegeți pentru un SRL?

    Arrow

    SRL-urile pot alege unul dintre următoarele regimuri fiscale în funcție de specificul activităților lor:

    Regimul fiscal normal :

    • SRL plătește impozit pe venit în valoare de 12% din profit .
    • Potrivit pentru companiile cu cheltuieli mari, deoarece impozitul se calculează pe profit (diferența dintre venituri și cheltuieli).

     

    Regim fiscal simplificat :

    • SRL plătește 4% din venitul din exploatare .
    • Disponibil firmelor cu venituri anuale care nu depasesc limita stabilita de lege.
    • Potrivit pentru companii cu cheltuieli minime.

    Este un SRL obligat să fie plătitor de TVA?

    Arrow

    Un SRL devine plătitor de TVA dacă volumul vânzărilor impozabile depășește 1,2 milioane de lei în 12 luni consecutive. Cu toate acestea, un SRL se poate înregistra în mod voluntar ca plătitor de TVA chiar înainte de a atinge acest prag.

    Când este recomandat un SRL?

    Arrow

    Mulți clienți și parteneri preferă să coopereze cu SRL-uri, mai ales când vine vorba de contracte mari. Un SRL oferă afacerii tale mai multă credibilitate și spațiu de dezvoltare. SRL este forma preferată pentru a face afaceri cu clienți mari, agenții guvernamentale și parteneri internaționali, deoarece este o formă juridică care inspiră încredere.