Înregistrarea unei companii străine pe teritoriul Republicii Moldova

    1
    Logo Black

    Pregătirea documentelor pentru înregistrare

    Oferim suport în colectarea și pregătirea documentelor necesare, inclusiv:

    • Cerere de înregistrare;
    • Decizia societății-mamă de a deschide o sucursală;

    Actele constitutive ale societății-mamă și alte documente relevante. Oferim traducerea și legalizarea documentelor în conformitate cu cerințele legislației moldovenești.

    2
    Logo Black

    Depunerea documentelor la Agenția Servicii Publice (AEP)

    Vă însoțim în etapa de depunere a unui pachet de documente la Agenția Servicii de Stat și monitorizăm procesul până când primiți un certificat de înregistrare. Toate documentele sunt verificate pentru conformitatea cu cerințele legale.

    3
    Logo Black

    Stabilirea unui domiciliu juridic

    Vă sfătuim cu privire la alegerea și înregistrarea adresei legale a sucursalei, asigurându-vă conformitatea acesteia cu reglementările legale locale.

    4
    Logo Black

    Deschiderea unui cont bancar

    Oferim asistenta in alegerea unei banci comerciale potrivite si deschiderea unui cont bancar necesar activitatilor financiare ale filialei. Ne asigurăm că sunt îndeplinite toate formalitățile impuse de lege.

    5
    Logo Black

    Obținerea unei semnături electronice

    Vă sprijinim în etapa de obținere a unei semnături electronice, care este necesară pentru interacțiunea electronică cu autoritățile fiscale și alte agenții guvernamentale.

    6
    Logo Black

    Înregistrarea la Serviciul Fiscal de Stat

    Vă ajutăm cu procesul de înregistrare fiscală, inclusiv obținerea unui număr de identificare fiscală (INN) și înregistrarea pentru impozite și taxe. De asemenea, oferim consultații privind respectarea obligațiilor fiscale.

    7
    Logo Black

    Asistență în aderarea la parcul IT

    Dacă doriți să profitați de beneficiile oferite de IT Park, vă oferim o gamă completă de consultații și asistență în timpul procesului de intrare. Vă vom explica toate beneficiile și cerințele, astfel încât să puteți profita la maximum de ea.

    Cu ajutorul nostru cuprinzător, vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dvs. în timp ce noi ne ocupăm de legalități și formalități.

    Înregistrarea unei companii cu capital străin în Moldova este o procedură complexă de formare a unei persoane juridice în care unul sau mai mulți fondatori sunt persoane străine (sau, alternativ, companii străine). Faptul înregistrării acordă investitorilor din alte țări dreptul de a se angaja legal și efectiv în activități comerciale pe teritoriul Republicii Moldova, de a accesa o serie de beneficii și de a-și dezvolta cu succes afacerea într-un mediu confortabil și favorabil din punct de vedere economic.

    Startcontabil – Cu suportul specialiștilor săi veți putea înregistra o companie internațională în Chișinău rapid, fără complicații și riscuri inutile.

    Principalele avantaje ale înregistrării afacerilor în Moldova includ:

    • Oportunitatea de a lucra cu investiții străine într-un mediu juridic și economic favorabil.
    • Acces la piețele europene, datorită acordului de liber schimb.
    • Cote de impozitare relativ scăzute (în special în comparație cu alte țări).

    Echipa Startcontabil oferă sprijin profesional în înregistrarea unei afaceri străine. Cu noi veți putea rezolva în mod competent problemele legate de pregătirea documentelor juridice, veți obține consultanța juridică necesară pe tema legislației fiscale și corporative.

    Suport pentru nerezidenți în aderarea la Parcul IT din Moldova

    Startcontabil oferă asistență profesională nerezidenților care doresc să își înregistreze afacerea în Moldova și să devină membru cu drepturi depline al Parcului IT. Noul statut vă va permite să obțineți noi oportunități luminoase pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Avantajele aderării unei companii înregistrate de un cetățean străin la IT-Park din Moldova includ:

    • Acces la o serie de resurse de afaceri specializate.
    • Sistem fiscal simplificat.
    • Diverse stimulente fiscale.

    Specialiștii noștri vor fi în măsură să evalueze posibilitatea participării companiei dvs. în parcul IT, să vă însoțească pe parcursul procesului de înregistrare (asistență în pregătirea și depunerea documentelor), să ofere asistență juridică și contabilă de înaltă calitate și să ofere companiei dvs. șansa de a se afirma favorabil pe piața moldovenească!

    Pregătirea documentelor și depunerea acestora pentru înregistrarea unei companii străine în Moldova

    Startcontabil oferă suport profesional în inițierea unei afaceri pentru nerezidenți. Vom facilita colectarea și procesarea documentelor relevante pentru înregistrarea rapidă și cu succes a unei noi afaceri, chiar dacă nu sunteți rezident al Republicii Moldova. Echipa Startcontabil își va asuma responsabilitatea pentru pregătire:

    • Cererea de înregistrare.
    • Pachetul de documente constitutive ale societății-mamă.
    • Decizia societății-mamă privind înregistrarea noii sucursale.
    • Alte documente relevante cerute de legislația Republicii Moldova.

    De asemenea, experții Startcontabil oferă servicii suplimentare pentru deschiderea companiilor de către nerezidenți: traducerea corectă și legalizarea oficială a documentelor cu garanții de conformitate strictă cu legislația Republicii Moldova. Asigurăm nu numai acuratețea în executarea documentelor, dar și realizarea la timp a fiecărei etape din această procedură complicată.

    Depunerea pachetului de documente la ASP (Agenția Servicii de Stat) merită o atenție deosebită. Specialiștii noștri cu experiență vor putea însoți procedura de depunere a documentelor la instanța specificată, după ce au evaluat în prealabil corectitudinea pregătirii acestora și conformitatea cu normele legale în vigoare. Startcontabil monitorizează întregul set de activități până când primiți un certificat de înregistrare cu succes a afacerii.

    Datorită competenței noastre și participării cuprinzătoare la acest proces juridic, cetățenii străini pot fi 100% încrezători în alfabetizarea documentelor și finalizarea la timp a înregistrării. Numai cu noi puteți primi o gamă completă de asistență profesională.

    Servicii de înregistrare a afacerilor pentru străini: înregistrarea unei adrese legale, deschiderea unui cont curent, înregistrarea EDS

    Serviciile de înființare de societăți pentru străini implică selectarea obligatorie și înregistrarea ulterioară a unei adrese legale. Startcontabil oferă consultanță profesională cu privire la aspectele legate de selectarea adresei optime. Este important ca aceasta să fie în deplină conformitate cu normele juridice ale Republicii Moldova. Specialiștii Startcontabil vor găsi adresa juridică potrivită pentru afacerea dvs. și vă vor ajuta să o înregistrați cu promptitudine.

    Următorul pas pe care Startcontabil îl oferă ca parte a serviciului de înregistrare a companiilor străine la cheie este deschiderea unui cont curent pentru străini într-o bancă moldovenească de încredere. Aceasta este o condiție prealabilă pentru afaceri legale și de succes în această țară. Echipa Startcontabil vă va ajuta:

    • Selectați o bancă de încredere cu o gamă largă de servicii care să corespundă preferințelor și cerințelor dvs. individuale de afaceri.
    • Pregătiți documentele necesare, respectând toate cerințele legislației moldovenești.
    • Să însoțească procedura de înregistrare a contului curent.

    Tot acest complex de măsuri vizează posibilitatea de a începe rapid o activitate financiară transparentă și legală.

    Un alt instrument important pentru persoanele străine care intenționează să deschidă o afacere pe teritoriul Republicii Moldova este EDS. Semnătura electronică este o soluție indispensabilă care simplifică interacțiunea cu toate autoritățile statului. Avocații Startcontabil vor accelera și simplifica procedura de obținere a EDS de către persoanele străine și vor ajuta la depășirea tuturor formalităților. Ulterior, veți putea utiliza semnătura electronică pentru executarea și prezentarea documentelor importante, plata impozitelor și realizarea altor operațiuni comerciale reale.

    Asistență profesională în înregistrarea afacerilor pentru cetățenii străini: obligații fiscale

    Startcontabil oferă o gamă largă de servicii, cu ajutorul cărora veți putea rezolva rapid și legal toate problemele legate de înregistrarea fiscală în Moldova. Echipa noastră asistă cetățenii străini în obținerea promptă a unui cod de identificare fiscală, precum și în procesul de înregistrare în vederea achitării taxelor și impozitelor necesare. Dacă aveți întrebări legate de obligațiile fiscale, puteți apela întotdeauna la experții Srartcontabil pentru asistență, obțineți răspunsuri complete de la profesioniști și începeți să faceți afaceri în conformitate cu legislația.

    FAQ

    Ce documente sunt necesare pentru deschiderea unei sucursale în Republica Moldova?

    Arrow

    Pentru a deschide o sucursală aveți nevoie de:

    • Cerere de înregistrare, completată conform modelului furnizat de Agenția pentru Servicii Publice (ASP);
    • Actul constitutiv și certificatul de înregistrare a societății-mamă, traduse și legalizate;
    • Decizia autorității competente a societății-mamă de deschidere a unei sucursale;
    • Documente care confirmă dreptul de utilizare a sediului sucursalei (contract de închiriere, certificat de proprietate);
    • Procura pentru un reprezentant al sucursalei (dacă documentele sunt prezentate de o persoană autorizată).

    Cât durează înregistrarea unei sucursale în Republica Moldova?

    Arrow

    Procesul de înregistrare a unei filiale durează de la 5 până la 10 zile lucrătoare, în funcție de complexitatea pachetului de documente și de viteza de pregătire a acestora. Perioadele de timp specifice pot varia în funcție de situație.

    Care sunt obligațiile fiscale ale unei sucursale înregistrate în Republica Moldova?

    Arrow

    Sucursala este obligată să:

    • Înregistrați-vă pentru impozitul pe venit și alte impozite aplicabile;
    • Depuneți declarațiile fiscale în termenele stabilite;
    • Respectați cerințele de TVA (dacă este cazul);
    • Plătiți contribuții sociale și medicale pentru angajații locali.